Mamma mamma mamma maaaammaaaa!!

Vissa dagar e jobbigare än andra, igår va en jobbig dag!
Lilla Maja har kommit in i en "Mammig" period, hon tjatar mamma mamma maaaaamma hela tiden så fort jag inte är nära henne och med henne, ställer jag mig och ska diska hinner jag ett glas sen äre maaaamma mamma mamma mamma ända tills jag plockar upp henne, hon vill att jag ska bra henne hela tiden...

Nu får hon gärna börja röra på sej själv, krypa eller åla sej fram eller gå....Hon är tung å mamman e slut i kroppen!
Har jätteont i ryggen idag av mensvärken...

Jag tror nog att krympandet e påväg närsomhellst nu, hon försöker verkligen och har börjat åla sej korta stunder :-D

Riktigt skönt väder ute idag, varmt å gött! :-D

Så idag ska vi vara ute mycke!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0