Blogglust!

Just de ja !
Idag när vi åt grillat tänkte jag att man kunde testa den NYA Dipsåsen, Bearnaise DIP! :-D
Å jäääääää*lar va gott de va!
Mycke smak & hur fräscht som hellst, så nu äre färdigköpt me flaskor & beaburkar!
Nu äre den här som gäller!
Så ett tips till er som gillar Bearnaise sås! TESTA DENNA


Vet inte om jag skulle tycka den va så god till chips, men till grillat! MMMMmm... ALLA vi som åt tyckte den va urgod!
Try it ! :-D

Lilla Maja har inte bajsat nu på 2 dagar :(
Hon sover extremt dåligt pga att hon är hård i magen :(
MKT lite sömn för mamman, e heeelt slut med!

Sen har hon slutat tycka om välling!
Så jag har funderingar på att sluta med välling!
SÅ får hon gröt till frulle istället å någe annat till kvällsmat! :-D
Får se hur jag gör :-P De löser sej alltid!

På fredag fyller mamma år, hon önskar sej vinflaskor att fylla sitt vinställ med!
hehe..Enkelt å köpa ju! :-D
Så ska vi gå ut på restaurang å käka me familjen =D De blir trevligt!

PUSS HEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0