Ovärd dag!

Fy vilken ovärd dag de har varit idag, har inte hänt nå kul alls :(
Tråååkdagar äre värsta som finns :)

Lilla JennaMaya har varit drygast i stan, så fort man sätter ifrån sej hon så blir hon ledsen eller börjar skrika så man måste bära eller underhålla exakt heela tiden då hon e vaken :)
Ändå värt me såna här dagar, man lever ju för sin lilla skatt :D

Har så mycke planer å tankar å ideer i mitt huvud som snurrar hela tiden, men hur ska man kunna verkställa allt?!
Måste allt vara så svårt jämt.....

Egentligen ska man inte sitta å skriva när man inte har någe roligt å skriva känner jag, då skriver man bara för sakens skull, som jag gör nu!

Dax för sista hundpromenaden sen ett bad eftersom ja inte hann de igår, ush! E nog smutsigast i stan just nu :o)

God Natt! Hoppas Morgondagen har något alldelens extra att erbjuda :)

Ps. Johanna min fina vän, när ska vi åka iväg å ta reda på va framtiden har tänkt åt oss två? Ja vill NuNuNU!! hihihi Hatar att vänta, hihi ;) Den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge e ett unket uttryck! För ja hatar å vänta, på bussen eller på tåget eller på att nån ska komma hem eller på att klockan ska bli teveprogram eller på att maten ska bli klar m m Ds.

Ps igen. Ja vet att vi ska vänta tills vi har slutat amma, men ja måste ändå påpeka de Ds.

Ps. Ja skriver alltid PS har jag kommit på, nästan i alla sms ja skickar m m, Så när ja å Markus å Mattias va ute å handla julklappar undra dom om ja visste va PS och DS betydde, Självklart har jag ingen aning , men de hade ju naturligtvis dom, iallfall gällande PS, vare betydde de har jag såklart glömt bort men DS vare ingen av dom som visste, så då testade vi de här "Fråga va du vill hos 118 800 som dm säger på reklamen, men de va ju lurendrejeri för dom visste heller inte vare betydde *Grrrrrr* Ja trodde iallafullafall att PS betydde "Pssssst ja glömde en grej" å DS trodde ja va "klart slut typ" hahahahaha =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0