Lets Dance + Städning!

Sneglade bara lite då å då på lets dance ;)
Städade och lekte me lillan mellan åt, hon e så himla sööööt!
Hon vägrar att sova, idag har hon sovit ca 1½ timme sammanlagt! Klarvaken precis hela tiden, hon skrattar högt å pratar för fullt :P Å ja kan inte hålla mej för skratt när ja kollar på henne, hon ser helt lurig ut i ögonen å vägrar slå igen dom :P hihihi

Nästa fredag ska ja kolla på hela lets dance så ja kan skaffa mej en favorit! :D
BlondinBella Hatar ja iallfall , ush!
Fd Fru Bagge e heller ingen favorit!
Magnus starkeman gillar jag megamycke!
De va väl dom ja såg typ :P

Nya Rock kanalen e förresten helt underbar! Ja e ingen rocker :P Men ja ääälskar kanalen ;)

Kokhett e de i min lägenhet :( Brinner upp :P

Nee nu ska jag gå å möblera om köket sen äre dax för sista promenaden me vovvarna.

Min lilla tjej har inte fått nån gröt på två dagar, inte igår å inte idag, men de har inte hunnits med idag, å igår va ja så dåligt så ja orkade inte sitta å mata henne :S Höll på spy å svimma av medans ja satt å hoppades på att hon ville gapa å snabbäta, men hon vill alltid sitta å skratta å vägra gapa mellan åt, så tillslut orkade inte min kropp me å sitta kvar å försöka.
Hoppas inte de gör nåt att hon inte har fått på två dagar! :S
Men hon dör nog inte av de! Hon får ju mammamjölk så ;)

Tjingeliing! !

Kommentarer
Postat av: Emilie Asplund

Vi va tvungen att klippa för att strängen under tungan va för kort och satt längst fram. så han har haft svårt att äta och ta flaskan och så... sen får dom talsvårigheter när dom blir äldre... så det va grymt skönt att äntligen fått göra bort det! :)

kramar

2009-01-09 @ 23:15:59
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men hasse aro är ju kung, han måste vi hejja på :D

2009-01-09 @ 23:45:16
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0