Igår..

Städade jag hela dagen, strök gardiner, putsa fönster (javet mitt i vintern) haha, men varför inte ;)
Å idag ska jag förtsätta där ja slutade igår :P
Min lilla gnutt e otålig idag :)
Nu äre Våra Bästa År åxo, som ja följt i snart 13 år till och från :P hehe..
Har inte sett de på länge så ja tror ja ska kika vare e som händer :)
Har nog inte hänt så mycke sen sist, as always! =)

Min lilla plutt har sovit riktigt bra i två nätter nu :D Skönt!
Hon har även börjat greppa hennes fötter, hihi Å varje gång hon tar tag i dom släpper hon en prutt :P skrattar!
Sååå söööt! =)

Tänkte åka å köpa en ny soffa idag, men ja ändrade mej ;)

Påååå Återseende! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0