VAKEN!

VAKEN & HYSTERISK!
KOLIKONTIMAGEN!
Har försökt söva i ca 45 minuter nu, men de går inte....Både jag och Mattias har försökt!
Så nu e Mattias uppe å vandrar runt med henne, hon bara skriker å skriker å skriker :(
Å de SKÄR i hjärtat på mej!

Ja undar jag undrar hur länge detta ska fortsätta?!
Jag måste nog prata med dom på bvc och läkaren på undersökningen den 6:e om vad
man kan göra, detta går inte längre...Eller joo de går, men man e orkeslös och det e inte
roligt att knappt få nån sömn, och inte orka me att göra annat än att va uppe om nätterna för
att hon bara skriker :(

Jag säger bara en sak, ni som har barn som inte har kolik eller som sover om nätterna
eller som inte skriker!
Ni har sån himla tur!
Man kan aldrig förstå hur det är med ett barn som skriker och är okontaktbar om man inte varit
med om det själv!
INGET , Å DÅ MENAR JAG VERKLIGEN INGET HJÄLPER!
De enda som har underlättat, är att de har gett med sej med åldern.

Nu ska jag gå å lägga mej å hoppas på att hon kan somna så hon slipper ha ont mera!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0