Trött :(

Här sitter jag , klockan närmar sej två!
Min lilla flicka vill inte sova :( Men de vill jag...e sååå trött å känner mej dålig, har jätteont i magen å e skakig å yr :S

Har försökt söva henne flera gånger till sen sist hon vaknade upp men hon bara skriker :(
Känner att jag mår dåligare av att få panik å tänka att jag måste somna tidigt så ja kommer upp tidigare, de går inte, ja får helt enkelt ta dagen som den kommer å göra de bästa ja kan!
På samma sätt som ja tidigare hade panik av att hon skrek, å testade de ena me de tredje, men INGET hjälpte, de bara gav med sej med tiden. Samma gäller nog detta nattproblem, de kommer ge med sej ;)

Jag kan inte göra mer än så som jag gör nu, skulle såå gärna orka och vilja vara vaken i minst 2 dagar i sträck, men de går ju inte, så de e bara GILLA läget ;) hehe

Måste be lillebror om hjälp me att ladda hem msn åt mej å sen nå hemladdningsprogram så ja kan få in lite musik på datorn sen den blev omformaterad ;P

Ja lyssnar på för lite musik, å musik gör mej glad! ;)
JÄTTEGLAD!

Ja saknar jättemånga av mina vänner, vissa långt bort å vissa som inte finns här just nu å många som jag inte hinner med att träffa så mkt pga omständigheter.

Nee om jag ska göra ett försök igen att gå å lägga mej med gnällspiken =)

Sov gott! I´ll see u 2 morrow!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Va jobbigt att hon inte vill sova :(

2009-02-13 @ 08:24:56
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Johanna

läs på vk.se om göran hahaha han blir skåning =P

2009-02-13 @ 08:44:55
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0