Guud så skönt!

Idag har min lilla ängel sovit ca 2 timmar i vagnen ute på uteplatsen ;)
Riktigt skönt å få lite egentid, har vikt in massvis me tvätt *De tråkigaste/Jobbigaste jag vet*
Dessutom har vi typ 16 maskiner fullproppade me tvätt varje gång vi ska tvätta, galet äre!
MEN jag använder aldrig samma handduk mer än en gång + en till håret åxo varje gång ja duschar
Sen går de handdukar till hundarna (En ny varje gång dom ska torkas)
Sen använder jag bara kläderna en gång sen tvättas dom, å sängkläderna som ja byter var å varannan dag tvättas om å om igen, tilloch med dom nyaste sängkläderna e urtvättade :S hehe
Så de blir mycke tvätt! Barnkläderna tar ju ingen plats så även om ja byter å aldrig använder dom mer än en gång sen tvätt så blire ju bara typ en maskin :P De e tur de =)

Snart ska jag äta Skrovmål!
Ska även gå en prommis me hundarna igen!

Vi har en liten kille som pantar åt oss idag, 13 PROPPFULLA sopsäckar me 2-4 kr´s flaskor, undra hur mycke de kommer bli ;) hehe

Mår lite bättre nu, men känner mej fortfarande svag å konstig i kroppen :S

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad har ni satt för liten kille i slav pant arbete? hahahha de vare lustigaste ja har hört hahhha

2009-02-15 @ 22:04:26
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0