Livet e ju för underbart just NU!

Det känns overkligt att sitta här klockan 22 på kvällen, med en liten dotter som sover
och jag har en platspåse på huvudet (färgar håret)
Helt otroligt!
Fast då tog mattias sista promenaden så, de e lite därför jag hinner me å färga! :-)
Otroligt skönt!
Å lägenheten e finputsad å jag är mätt efter skrovet som jag ångrar lite att ja smällde i mej
MÅSTE försöka tänka lite på figuren!

Fräscht Fräscht Fräscht!
Ska spraya mej me brun utan sol nu åxo efter duschen, sen kommer jag sova gott! :-)

Imorrn så ska jag följa med lillebror in till stan på af.
Ska även en sväng förbi barnens hus.
Sen skulle ja ju såklart vilja unna mej nå skräp, men nej de ska jag inte!
Kanske hinner jag med en eftermiddags promenad me Johanna å Palmen imorgon?! :-)
Eftersom vi inte hann me de idag :-/ Eller hann me, jag hann inte me!

Jag måste åxo köpa en present till mattias mamma imorrn, eller vi köper nog en tillsammans, frågan e
bara vad?! Åhh va drygt, en parfym kanske, de e väl alltid uppskattat?! Eller?
Vi fyller ju år samma dag ja å mattias mamma, å rickard berggren åxo för den delen, vi grattar varann varje
år! hehe :-)
De e bara 3 dagar kvar tills ja fyller ett år äldre :( Neeej, va jobbigt å bli så gammal! Ush! Vill inte!
Känner mej inte en dag äldre än 20 ibland, men erfarenhetsmässigt så känner jag mej ibland som 35
en gammal tjat å gnat kärring som e noga me hur allt ska vara gällande allt ansvar m m :-P
Medans fulla jag inte e en dag över 14 :-P HAHAHA

Massa bloggsvammel blev de här!

PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0