Jag har nåt i halsen...Tror jag :-P

Äntligen har hon somnat, de blev välling i soffan med en grinig liten tjej, sen somna hon nästan här
men direkt ja la ner hon i sängen blev de skrik, as always!
Har lärt mej nu att ge henne tutten å gå ut å vänta några minuter ( Står jag kvar där inne gallskriker hon hela tiden) å sen gå in å stoppa i tutten igen, åsså
hålla på så typ 10 ggr sen somnar hon, för en stund iallfall, sen håller hon på å vaknar varje kvart ungefär
å skriker hysteriskt , fram till typ 23 tiden då somnar hon på riktigt för att sen vakna typ var 3-4 timme hela
natten! :-) Så äre!

Men de e en dröm att ha de så som hon är nu! HON E UNDERBAR Å INGE JOBBIG ALLS LÄNGRE!

Självklart satt ja ju å åt min kycklingmat jag gjorde tidigare idag till efterlyst under inslaget om kycklingskandalen
*grrrrrr* Så nu känns det som jag har nåt i halsen hela tiden :-S Riktigt irriterande!
Har försökt dricka å svälja bort de, går inte!
Har försökt äta godis å chips för att få ner de som är där å irriterar, går inte!
Eller så inbillar jag mej bara...ja vet inte :-P

Idag har jag haft så fullt upp att jag har glömt bort att jag har mens!

Mattias kom nyss hem!

Så nu ska jag gå å ta mej ett långbad å raka benen å fräscha upp mej lite, medans han kan springa å stoppa in tutten stup i kvarten :-P

Puss Hej & Godnatt åxo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0