På bättrings-stigen! :-)

Snörvel...Maja har just somnat, ja ska försöka lägga mej jag med, men jag kan inte sova, tror jag somnade 03 inatt pga hostan å tät i näsan osv ://

Vi har haft en mysig måndag, sista kurerings dagen för Maja imorrn får hon prova gå till förskolan :-)
Hon blir så mamma-kär när vi e sjuka ;o)
Mormor kom förbi (Hon skulle hämta ut ett rek brev till mej eftersom de va sista dagen idag å ja e dyngdåli)
Så fråga hon Maja om hon ville följa me, men nix pix inte de, hon ville va hemma me sin mamma iställe <3Kärlek<3

Ska passa på å betala räkningarna nu när jag äntligen fått tillbaka lite ork, e på bättrings-stigen :-)






Hon älskar att ge fart till gungorna :P Bra när tvillingarna kommer ;)
Idag fick ja offra mej :-P

Sov gott sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0