Midsommar Maten :-)

Hemmagjord Pizza istället för grillat :-)
& Världens godaste Krämiga Jordgubbspaj till efterrätt!

Vi hade faktiskt en mysig dag igår!

Men inatt vaknade Maja och kunde inte svälja, hostade, snuvade, å va sådär dålig som sist då vi åkte
till akuten å hon fick feber-kramp! :-/
Jag har ont i halsen jag med, och känner mej inte pigg alls!
De e lite bättre nu på morgonen för oss båda, men de blir nog att ställa in början på veckans planering som det ser ut nu...
En lugn inne dag idag, men med hund-promenader nerbäddad i vagn & kika förbi nån lekpark en snabbis bara <3



Den här pajen e nog de godaste jag smakat på länge :-P



Å pizzan blev lika god som alltid ;)



Alltid med Parma skinka i bitar ovanpå, de e sååå jävla gott :-)


Kommentarer
Postat av: Jenna

Åå va den där pajen såg god ut, blev så sugen på paj när jag såg den där så jag tro jag måste baka en :-D

2011-06-25 @ 17:35:23
URL: http://Jennaholmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0