UTVILAD!

Gick å la mej i tid igår, Somnade vid 23 någongång :-D SKÖNT!

Maja vaknade vid 00 tiden (Hon sover riktigt bra i sitt rum nu) De tog ca 2-3 veckor SLITSAMMA VECKOR!
Jag höll på ge upp och flytta tillbaka henne in i mitt rum, men jag kämpade på och gav aldrig upp, stolt över mej själv!
Nu sover hon där så som hon sov när hon sov med mej =)

Men igår va hon svårsövd, där vid 00 tiden så va hon vaken till halv ett, ja va såå trött, sen vaknade hon vid halv två igen, då gick ja bara raka vägen in i hennes rum å hämtade henne till min säng, hon somnade om efter å ha druckit lite (Ca 10 minuter kanske) Sen sov vi hela natten från de, till 06.45 imorse!

Å ja va UTVILAD, men trött :-D Alltid denna tröttheten.. =)

Nu har vi nyss ätit lunch, Kött , Potatis, Ärtor, Majs, Paprika & Hemmagjord Brunsås *OJ SÅ GOTT DE VA*

Maja ligger å försöker sova & jag ska plocka lite efter morgonen, fast jag ska åxo vila..

Kunde tillochmed diska upp ett 3 dagars BERG med disk medans ja lagade lunch, nu när hon kan gå omkring så är hon sååååå mycke mera lättroad och hittar på saker på egenhand på ett helt annat sätt!
Hon e mera en liten person och det märks redan en STOR skillnad!
Aldrig har jag kunnat diska så mycke och så länge innan, de va riktigt skönt!

Nu är det svalare ute, bara 15 minus, riktigt skönt faktiskt :-D
Så efter sov blire pulka tur med NEMO & MAJA!
Sen skare visst bara bli svalare å svalare, skönt de =)

Ha en bra dag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0