Nu går hon!

Idag räknar jag med att hon börjar gå! :-D
För nu vandrar hon runt helt själv, massor me steg...*Promenera promenera* HmHmHmmm :-D Lillgnuttis!
Så sööööt <3 Äntligen! Som jag har väntat på den här dagen!
De blir något helt annat nu när hon inte behöver krypa längs me golven!

Så ca 1 år och 4 månader tog de för henne innan hon ville börja gå själv!

Men då har hon hunnit med att lära sej prata bra innan åxo, så nåt bra kom de me att hon va sen på gå :-D
Hon säger de flesta orden rent och tydligt, men vissa ord slarvsäger hon =)
Nemo kan hon verkligen inte säga så nu har jag lärt om henne att han heter MENO istället å de kan hon säga :-)
haha, så nu får han heta de tills hon kan säga hans riktiga namn ;o)

Vi åt svingod Kebabtallrik til lunch, mamman o lillan blev proppmätta!
Maja sover och jag ska greja lite med allt jag ska ha med mej idag, ska förbi på massa olika ställen å få gjort massa som inte blivit av under jul och nyår!

Nästa helg blir det kanske utgång!
Jag behöver verkligen vara barnledig och hitta på nåt kul känner jag!
Synd bara att jag alltid bara e ledig från efter sovtid lördagförmiddag till max 14 söndag förmiddag, exakt ett dygn, men jag hinner ju aldrig sova ut eller vara riktigt ledig känner jag!

Men men så äre å ha barn! :-D Inget jag lider av så mycke så jag behöver klaga, mer att jag önskar jag kunde få vara ledig typ 2 dagar eller nåt :-D
Får se om mamma känner för att ha henne så någon gång framöver, tills dess får jag känna mej nöjd att jag klarar av de så bra som jag gör!
För de e inte lätt att vara ensamstående mamma alla gånger!


Maja & Hugo leker! :-D

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh va roligt. Va duktig hon är storflickan! :) Allt bra annars med er?

Kramar

2010-01-06 @ 12:44:52
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0