Hellooo idag!

Hämtade världens GLADASTE lilla tjej från dagis idag!!
Oj så glad hon blev då ja kom, å nu har hon lärt sej fler namn på dagis, men då mamman e så dålig på å komma ihåg va alla heter så äre istället hon som får lära mej <3
Nu kan hon TUVA, ELLA & MALTE :-D hihi...Åsså Fröken KATTIS!

Hon pratade så mycke i bilen på vägen hem så både pappa o pia blev helt chockade, aldrig har dom hört henne säga så mycke, hon e lite blyg för dom än, men nu peka hon på traktor å sa de å buss å sa de , sen pekar hon på min näsa å säger näsa, mina ögon å säga öga, öron, mun osv och sen allt på henne själv =)
HON ÄR SÅÅÅ DUKTIG! PÅ ATT PRATA, TYDLIGA ORD & HON SÄGER NÄSTAN ALLT JAG SÄGER
*Härmapan min*!! <3

Nu ska vi leka vidare, de e sååå skönt å ha henne hemma tidigt idag känner jag!

Till middag ska vi göra stuvade mackisar o korv!

Sen imorrn blire att åka ut till Pappa & Pia å äta middag o umgås hela dagen till sovtid, På lördag åker Maja till Mormor (ÄNTLIGEN SKA MAMMAN FÅ VARA BARNLEDIG) De va evigheter sen jag va de sist känns de som så de ska bli såååååå skönt!!!!!
Så ska jag och Carina ut på krogen o svira, hon kommer till mej på Lördageftermiddag så blire förpartajj här hemma sen ut på COVERCLUB eller SCHLAGERKLUBBEN eller vare nu heter, gamla DRAGGEN iallfall!!



Puss!



Kommentarer
Postat av: Emilie

Jo det är bara bra! Fullt upp med inskolning och så börjar jag ju plugga på måndag :) Men det är roligt! :)

Kram

2010-01-14 @ 18:58:20
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Iss

Sv: Åh, taack! :-D Allt är strålande, hur är allting själv? Haha, jamen guud, snacka om röjfest! Hur kul som helst :-D Kramar!

2010-01-14 @ 23:04:15
URL: http://almberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja han är verkligen en sötkorv =)

Det är bara bra med mig :) Hur mår du? :)

2010-01-15 @ 00:02:50
URL: http://bejlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0