Tillbaka till verkligheten!

Har levt i en drömväld ett tag... Nu tillbaka till verkligheten igen!

Maja älskar dagis
nu, skönt äre!
Hon längtar dit på morgonen och kastar sig i armarna på fröken då vi kommer dit!
Hon är supermycke omtyckt av dom andra barnen, och eftersom det är en sån jättebra sammansvetsad barngrupp så kommer jag inte byta dagis till henne, även om avståndet e långt, får skaffa körkortet istället, och ska faktiskt ta tag i de NU snarast!

Jobb/Skola? De får jag ta som de kommer, de e så slitsamt å vara ensam mamma, även om de finns många andra som åxo e de som har jobb osv. men jag behöver landa i mej själv först innan jag kastar mej in i nåt!
De får helt enkelt ta den tid som behövs!
Får se om jag får börja jobba extra på Pias jobb till en början, de skulle va de allra bästa och skönaste!
Sen utöka i takt me att jag känner att jag klarar av! :D

Kärlek jag saknar kärlek i mitt liv :-D Nog får jag gott om de av Nemo & Maja, men de där att vara 2, att ha någon som alltid finns där, någon att dela allt med, någon att älska för resten av livet!
Planera framtiden med osv.







Nu ska jag återgå till de som måste göras...Toppen fint väder idag förresten!

De känns tomt, men de går bra :)




Kommentarer
Postat av: Emilie

Va skönt att hon trivs bra på dagis nu! :) Hoppas allt är bra annars med er! Kramar

2010-02-15 @ 15:50:56
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0