Tadaaaaaaaaa... =)

Godkväll alla ni som läser min blogg!

De händer så mycke i mitt liv nu, mycke BRA!
De känns som jag kommit förbi så mycke jobbigt och att jag är en bra bit påväg in i något nytt och något så mycke bättre :D
Mycke har varit så jobbigt/tungt/slitsamt/psykiskt och fysiskt påfrestande osv...
Men nu börjar jag må annorlunda, inget e längre lika jobbigt med Maja, de mesta e kul, men vi saknar nån varje dag och hela tiden :-D Vi älskar att vara 3 !!!! Då mår vi båda som bäst!
De e sån stor skillnad på henne då vi är 3, hon är som ett helt annat barn!

Körkortet e påbörjat!
Många fina människor som finns och ställer upp för mej, och allra mest BRYR SEJ om mej och engagerar sig!
Örebroresa så gott som färdigplanerad!
Hårförlängning ska bokas in!
Osv..Nå mer orkar jag inte räkna upp :-D

Maja kan säga allt nu! Precis allt jag ber henne säga säger hon!
Hon kan även prata i meningar, Va gör du mamma?! Mamma toan! De luktar bajs, ush! osv...
DUKTI VA?! <3

Lämnar henne på morgonen på dagis och hon är såå stor å dukti nu, hon knallar iväg, vänder , knallar mot mej ger mej en bamsekram, går tillbaka till fröken och kastar sej i armarna på fröken och säger HEJDÅ MAMMA!
Lyckliiig e hon, hon älskar DAGIS!

Idag hade hon inte sovit nåt på dagis, så därför har jag lagt henne nu och har lite tid att blogga :-P
Hon har inte varit ett dugg trött eller grinig osv. Strålande humör hela dagen trots ingen sömn alls!
Men snart e hon 2 å då behöver hon nog inte sova mera på dagarna! Hon övar ju redan nu :) hehe..

Längtar till Örebro, Saknar alla underbart fina människor och det ska bli så kul å få komma ner å träffa lille Max å lille Melwin o Niklas å Matte m familjer =)


Nu ska jag arbeta lite, passa på medans jag har extra tid ikväll!

Puss^^


Kommentarer
Postat av: Sofia L

Vad duktig hon är på prata Sandra! Vad härligt att du mår bra också!

2010-02-24 @ 19:35:05
Postat av: Linda

Ska ni komma och hälsa på oss?? :D Gud vad roligt!! Åh vad kul att få träffa Maja och dig också såklart :) När är det ni planerar att komma då ??



Många Kramar!

2010-02-25 @ 08:51:11
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Nej men vad roligt att vi kanske äntligen får ses igen och dem små åh det ska bli såå kul att få träffa lilla Maja och så kan barnen leka tillsammans, det blir perfekt! Ni är jättevälkomna att bo hos oss om ni vill, så får vi i så fall bara försöka lösa det med sovplatser åt barnen, barnvakt och sådär. Men hör av dig så fort du vet, datum, dagar och sådär!! Guuud va skoj :D Kramar om!

2010-02-25 @ 13:32:51
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/
Postat av: Emmelist

men tjena snygging :D jag brukar ta 500kr för att göra det. :)

2010-02-27 @ 21:24:03
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

har du aldrig varit in på rapunzel?

2010-02-27 @ 21:30:31
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: LENA ღ

Hoppas du har haft en bra lördag :)

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

2010-02-27 @ 23:59:32
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/
Postat av: cristian

tja:) fin blogg:) hehe



puss

//LatinoBiffen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0