En tidig kväll för sjuklingarna :)

Huga Huga så sjuka vi är :S
Ändå går vi an som aldrig förr..Eller iallfall jag & Maja hänger på :-)


(Riv & Slit med Morbror Markus)

Hon har inte sovit nåt på förmiddan på hela helgen, så därför ligger hon nu redan i sängen!
Blir tidiga 18-19 kvällar då hon inte sover på dan, annars e hon uppe till 20-21 tiden :-)


(Vi ritar :-P Markus testar kameran som ibland gör suddiga bilder *grr*, He fixed it!)

Nu ligger hon å hostar å snörvlar å har sej, i STORA sängen :-) Min säng alltså!
Hon vill inte sova i sin lilla längre, ska bli skönt å få byta till stor säng åt henne nu :-)
Spjälsängen e väl ungefär som om jag skulle ligga å trängas i en 80´s säng om nätterna eller nåt, känns de som iallfall :-) Har tyckt den va liten från dag 1 :-) Hehe..


(Morfar/Pappa & Födelsedagsbarnet, Kvaliten på bilderna e sääämst)

Hon sover däremot inge bra i min säng, iallfall inte när jag ligger där, men e hon själv så gåre bra :-P

Imorgon måste hon va hemma från dagis eftersom hon e så pass dålig än...
Vi som skulle till nya dagiset å hälsa på å allt :( TYPISKA SJUKDOMAR SOM ALLTID SÄTTER KÄPPAR I HJULET! :P
Men får skjuta upp de till onsdag, hon har ju ingen feber nu så :-)



Längtar till att få flytta nu, jag stooooortrivs när jag är i nya lägenheten!
Längtar tills vi får börja på nya Dagiset, älskar att jag får vara med i 2 veckor, Inskolningen gör så mycke för hur den kommande tiden ska bli känner jag, skulle vilja följa me när hon börjar ettan,tvåan osv sen me , HAHA ! :-)



Jag har såna härliga planer för oss framgent...
Känner ett lugn i kroppen, mår riktigt bra nu faktiskt, de e inte längre jobbigt att vara själv med henne, hon e så stor nu och allt e så mycke lättare, vi e mer som kompisar nu, vi hjälps åt, tillsammans klarar vi allt!
Du å ja Maja, Ja å du Mamma...Så säjer vi :-)
HON ÄR HELT UNDERBAR MIN LILLA MAJA  <3

Btw. Så fick hon jättefina presenter på 2 års dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0