Kunde inte blivit bättre!

Idag har det varit en TOTALT Underbar dag!
Älskade LillMaja fick gå till dagis, mitt dagis är nu mera de bästa pga vissa omständigheter :-D
Gissa om barnen va glada å se henne efter sååååå många hemma dagar!
Oj, dom kivades om vem som skulle leka med henne, dom hängde i dörren å väntade medans ja tog på henne västen, dom kramade henne o va så glada och tydliga med att dom ÄLSKADE att hon va tebax å visade verkligen hur mycke dom saknat henne!
Hon är otroligt omtyckt på sitt dagis! <3

Hon har haft en underbar dag där idag, å de va kanske stans gladaste tjej jag hämtade klockan 15 cyklade med Lilla Estella!

Å hon e så go, -titta mamma titta när vi cyklar :P haha =) GULLUNGEN MIN!

Ja drog iväg ganska direkt efter ja hade lämnat hon, flängde runt både här å där i stan, handlade som vanligt för ver tusen kronor (närmare två), haha HELT OTROLIGT! Jag har verkligen shopping problem..AV RANG!
Men mycke blev de, å de e inte förrens pengarna börjar närma sej sitt slut som jag får panik, tills dess så shoppar ja på!
Hämtade även min nya cykel idag, njutbart!
Va påväg att köpa rullpizza men istället blev de kycklig/ris/currymangosås/gosojan/o sallad till middag! *Muuuuuuums*

Fick förresten ett överraskningspaket i brevlådan?!





Allt de här goda kom i ett paket till mej, från nån??
Jag har ingen aning om vem som skickat de :-D
SÅ SJUKT, MEN SÅ GOTT! <3 haha.. =) Lyxit va =) =)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0