Fy fan!

Dåligt avslut på en kanondag!
Hostade så jag spydde, sen utvecklades de till andra otrevligheter...
2 ggr har jag spytt nu, men de e inte magsjuka, de e av hostan jag spyr :(

Ikväll blev de en TV kväll, Anna Anka söker assistent, där Majas farbror tidigare varit med och deltagit :-D Men han har nu åkt ut!
Efter de har jag kikat lite på efterlyst å småslumrat i soffan, Nu väntar en snabb pink me voffsingarna, sen ska jag bada innan ja lägger mej !

Hoppas ja slipper hosta hela natten igen, igårnatt va hemsk!

Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Emilie

Men du skulle ha hojtat till ju! :P

Jo vi var och köpte presenter till Wille och sen var vi på bostaden och skrev över lägenheten!

Allt bra med er?

Kramar

2010-04-29 @ 16:20:49
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie

Jaha :P Hehe... Jo vi ska ju separera, så jag och barnen flyttar till Teg. Kommer att bo i mina föräldrars hus tills jag hittar en egen lägenhet. Huset är kvar... Suck... Har inte blivit klart sen vattenskadan. Allt tar sån tid! Men det är snart klart iaf, och då får vi lägga ut det till försäljning!

Wille fyller år på tisdag. Verkligen storpojke! :) Och det funkar jätte bra med två barn. Bättre än jag hade trott! Wille är så snäll och stolt. Trodde det skulle vara mycket mer svartsjuka. Så jag är verkligen stolt över honom att han tar sin lillasyster så bra! :)

Kramar

2010-04-29 @ 20:11:38
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vill du ha nå jesustofflor eller kanske ett läderskärp, eller varför inte en tant väska med skinnremsor hängandes i sen födelsedags present? =) hahahahaha

2010-04-29 @ 20:56:00
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0