Skönt med Måndag :-D

De e så tråkigt på helgerna att inte posten kommer, jag älskar att få post! :-D :-D
Men idag kommer den igen, Lovely! =) Hoppas de kommer någe spännande, iof gillar jag allt som kommer, tom räkningarna även om dom e mindre trevliga att betala :-D

Sov som en prinsessa inatt! Hur skönt som hellst ;o)
En underbar morgon vare imorse åxo, ja va utvilad o de e skönt!
Förmiddagen har gått bra åxo, pratat massa me min bästa J :-D
Sen blev de spagetti å köttfärssås till lunch, hela portionen åt hon upp! Skönt!
För hon har slutat dricka välling/äta gröt både morgon å kväll :/
Men säkert för hon håller på få mera tänder eller någe annat...

Nu ska jag fixa å trixa med massa medans Maja sover, hon somna direkt ja la ner hon <3
De händer 1 gång på 100
Hon vaknade även imorse för första gången utan att skrika, hon bara satt i sängen å va glad *Njutbart*

Vi åker ut till Pappa o Pia idag, Maja ska få paket (Försenad födelsedagspresent)
+ att vi ska äta där!

Puss Hej Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: jennie

måste bara fråga är ni tillsammans igen?? :D bara nyfiken :) kramis

2009-09-21 @ 12:58:52
Postat av: Sara

Ja, det är verkligen overkligt och obehagligt.. :(

2009-09-21 @ 23:09:30
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Iss

Sv: Det skall säljas smycken, kläder allt möjligt :-D Jaa, visst är det hemskt! Förbannat alltså. Moppen är typ silvrig och röd... Om jag kommer ihåg rätt. Tragiskt alltså :-( Kramar

2009-09-21 @ 23:16:00
URL: http://almberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Iss : Aha :-D Hoppas hon får sålt mycke å bra betalat då :D Bra att moppen har kommit igen ;) Men tragiskt att dom ska hålla på sådär, idioter! Hoppas lillebror din e okei :( Kramaar!

Jennie : Ne de e vi inte, men han bor här nu :D Kramis!

2009-09-23 @ 11:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0