Intensivkurs, Körkort!! :-D

Btw...Så fort jag blivit frisk så ska jag åka iväg å fixa allt inför en 2 veckors intensivkurs!
KÖRKORTSDAX för mej!
Bäst att passa på när man kommer ha någon här hemma som kan vara med Maja!
Hoppas bara jag klarar av det?!
Orolig, men ändå tror jag de kommer fixa sig!
Men jag ska se till å få massa information om allt gällande den där intensivkursen!
Jamenar va händer om man inte klarar de??
Får man betala en ny kurs då?
Eller behöver man bara göra om uppkörningen? Å betala för de?
Nån som vet??
Nån som gjort en å inte klarat de?
Antar ju att man får skriva provet där tills man klarar av de, sen halkbanan får man åxo göra där, så de borde väl bara vara uppkörningen som kan vara svår...Men klarar man inte den efter 2 veckor så äre ju inte i hela världen, då får man göra om den tills man klarar av de! :-D

Åhhh, jag e såååå PEPPAD!
Tänk så mycke roligt man kommer kunna göra med körkort, vilken frihet och va annorlunda allt kommer bli, att man kan ta sej någonstans! =D
Att kunna åka å släppa hundarna så ofta man känner för de istället för att bara gå koppelpromenader dag ut å dag in..=D
LOVELY LOVELY LOVELY!

Men nu, lek med min gnutt som inte ville sova idag...De blir en lång dag, så jag hoppas Mattias kommer tidigt!
Då får dagen vara precis hur lång den vill :-D


Kommentarer
Postat av: Jennie

Heeej gumman!!



Ser att du tänkt dig intensivkörkort!! Kan säga att ja oxå ha varit sugen på de länge men aldrig tagit tag i de..tyvärr.. vars har du tänkt köra?? kraaam

2009-09-03 @ 12:22:53
URL: http://frokenstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0