1 miljon!

Tänk om man kunde vinna 1 miljon!
LYCKA!

Jaa, här sitter jag...Trött, ont...Huvudet fullt av tankar...
Maja har ont i magen, hon skriker å skriver å vill inte sova :(
Mamman e trött & slut, har nyss städat alla rum utom lilla Majas & sopa & diska..Orkar inte :(

Ska ta mej en dusch sen ska jag lägga mej å sova, de är alltid en lika krävande dag imorgon!

Sitter å funderar på om jag ska ta mej an lilla gnutts rum i veckan, har ju massa planer & de kommer bli såå fint, hoppas ja!
Ska beställa efter lite grejer med mamma från ikea nu när dom åker ner till sthlm eller så ska jag åka ner själv snart :-D

Thule & Nemo är uttråkade, måste åka iväg å släppa dom nån dag så dom får göra av me lite energi!
Nemo trivs iallfall me långkoppel igen, stackarn som har fått gått me kort :( Näst intill djurplågeri!

Jag har glömt hur man gör köttfärssås, de blir inte lika gott längre, hur gör man??
Nån som vill komma med lite recept på köttfärssås UTAN lök såklart!
Lök existerar inte i den här familjen...Lök e DISKUSTING! :( BLÄK! ! !

Har massa räkningar åxo, säkert därför jag vill vinna en miljon, haha :P Nemen, joo de + att jag vill inhandla en massa nya saker till lägenheten & få nån ordning här! :-D
Har alla planer i huvudet, bara pengar & inhandlande som fattas, får ta ett rum i taget!

Å börjar såklart med MAJSANS! :-D De viktigaste!

Sov gott!
Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: lonta

Hej gumman! Jag tycker inte heller om lök, så min köttfärssås är lökfri, men jag gör heller inte efter recept så det är svårt :D Meeen, jag brukar iaf så klart steka köttfärsen först, sen kryddar jag med salt, svartpeppar och grillkrydda, har i passerade tomater och milda extra matlagningsgrädde och lite soja, låter det puttra lite och har sedan i någon tesked socker, sen smaka av med samma kryddor som innan, tycker du det är gott med vitlök kan du ha i lite vitlökspulver :D hihi PUSS

2009-09-15 @ 13:38:56
URL: http://lontas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0