Alltid Ljuset i Mörkret! <3

wihiiiii...idag är hon bättre :-D Bara 38.4 i feber & hon har ätit både frukost och lunch! :-D
och varit vaken fram tills nu!

UNDERBART!

Igår så blev jag hur lycklig som hellst!
Jag har en underbar vän som alltid varit det där ljuset i mörkret!
CARINA! :-D

Titta vad som kom in genom brevlådan till mej och Maja, men mest till maja eftersom hon varit sjuk nu så länge men sjävklart så blev ju jag åxo sååååå glad, blir Maja glad så blir jag glad!

Å Maja blev då gladast i stan! :-D :-D


Detta damp in i brevlådan :-D A:et hade beklagligt nog ramlat bort :(
Men visst vare ett fint paket?! :-D
Bara paketet gjorde oss GLADA!!


Hmmm, hur öppnar man?! :-D


Mamma öppna du :-P


Åhhhhhh <3


Vi måste sms a Carina å säga att vi blev superglada!


Maja ville smsa direkt, Mamma kom på sent igår kväll att jag hade glömt
smsa henne å skriva hur glada vi blev! :-D


Detta va i paketet! :-D

Ett kattkort där hon hade skrivit till Maja! <3
En Prinsesskrona som Maja kan ha på huvudet! <3

Och en massa sommarminnen på barnen! <3



SÅ FINT, SÅ UPPSKATTAT, SÅ GLADA VI BLEV!!
VI HAR VÄRLDENS BÄSTA GUDMOR/BÄSTA KOMPIS!! <3

Alltid har det varit vi & alltid kommer det vara vi!
Vi har gått igenom sååå mycket i livet jag och Carina och
mera ska vi igenom, alltid tillsammans!
Nu med våra små vid vår sida!
KÄÄÄRLEK från mig och maja till er!! :-D


Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh så fint! Jag förstår verkligen att ni blev glada! :)

2009-10-20 @ 20:21:57
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0