Blöta hundar!

Idag har jag blivit jätteblöt väldigt många gånger :-D
Lillebror kom hit igen ikväll å gick sista promenaden med mej :-D
*Very Nice*
Tur vi har hunnit vara ute eftersom det verkligen öser ner nu! :-/ Störtskur me regn! :-D

Jag tycker de e mysigt när det regnar :-P

Efter jag la lillan har jag röjt i hela lägenheten, å nu ska jag snart diska!
Sen har jag skrivit ner allt som e kvar som ska göras här innan de e klart (Förutom de som ska köpas till dårå)
Lika bra ja har skrivit ner det, så äre bara å bocka av på listan tills allt e klart, annars blire lätt att jag går omkring å tänker, hmmm va ska jag göra nu, nee jag vet inte (För de e alldelens för mycke) så då sätter jag mej framför datorn istället :-P
Åh då blire ju aldrig klart !

Så vi får se om jag bockar av nåt innan kvällen e slut =D


Thule den bortskämda ÄLSKLINGEN min trodde SÅKLART att prinsesstältet
va hans, så han va snabb in dit (Å stortrivdes såklart) Mitt <3


Men faktiskt så va Matte (Jag) Väldigt väldigt elak å skickade ut han därifrån :( Snyft!
Men Jenna maja måste få ha vissa av sina saker ifred, å Thule kan tyvärr inte längre
få allt (Även om han gärna vill de)

Men jag funderade faktiskt på om jag ska beställa ett eget till han å ställa in i mitt
sovrum så kan han få sova där på nätterna :-P
Mycke billigare än en hundbädd & dessutom så slipper jag ha hans stora mega plats
mitt på golve i sovrumme, ser bara stökigt ut :-D
Å har min prinsessa ett så måste min prins åxo ha ett, Nemo han bryr sej inte så han kan gott
dela me Thule :-P hihi


Leka me gubbar e bland de bästa som finns :-P




Gunghästen e hennes FAVORIT leksak! *Hon älskar den*

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0