KALAS,KALAS,KALAS!

Många Fina Presenter!
Massa Underbara Människor!
Goda tårtor m m!
Listan kan göras lång, MAJA e iallfall supernöjd med sitt 1 års firande, fast hon har en kalasdag kvar, imorgon :-D


Nyvaken 1 åring öppnar paket i sängen :-P

De e så många som öppnar åt sina barn, men jag vill lära henne att öppna själv,
snabbt...Lär henne på samma sätt som jag lärde Thule :P haha..De funkar!

Dora Dockan :-D

Maja ballonger såklart!

Min alldelens egna lilla prinsessa! :-D


Gotårtan! :-D

Ba Jag :P

Paket Paket Paket...


Folk!

Thule har inte missat den nya mattan :P grrr..hahahaha =)





Några presenter.. =) Uppdatering kommer, med mera kläder, rosa lekbackar,
rosa barnrumsmattor, skor, prinsess lampor m m :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0