09.40

Snabbförmiddagsbloggning...
Spenderade hela dagen i stugan igår, de blev fööör sent hem...Maja somnade direkt, hon satte sej bara upp 3 gånger å skrek, sen fjärde gången somna hon sittande så då la ja ner henne :-D
Tänk om hon kunde lägga sej nån gång å bara ligga ner, utan å sätta sej upp!
DRÖMMEN......

Hon har börjat ställa sej upp nu min stora lilla flicka!
Hon har även börjat härma mej lite då å då, igår då ja prata me mamma sa jag - Ja ja, så hörde både jag och mamma ba - Jaja, haha :-P
Hon är även inne i en Mamma , mamma, mamma period!
Hon kan säga Oj :-P Hon håller på å börja försöka prata för fullt lillgnutten min!

Efter jag hade kommit hem från stugan kom Johanna hit en stund , VÄLDIGT TREVLIGT!

Sen blev de snabbstädning i röran, ska ta tag i hela lägenheten idag, rum för rum, noga!
Ja måste de, de e så sjukt stökigt å rörigt *otrivs*
Å idag har jag inget spec inplanerat , ska sova nu medans maja sover, sen ska jag åka iväg å storhandla me lillebror när hon har vaknat o vi har ätit mellis å varit ute me hundarna :-D

Sen hem å städa å leka i lekparken en stund, de e nästan ett måste!

De ligger regn i luften, men som tur va hade de regnat lite innan jag gick ut imorse, så ja slapp torka blöta hundar! :-D

Nu kom , mamma mamma mamma...haha :-P Så nu tappade jag bort mej i var jag va någonstans!
Ska lägga in lite bilder från igår å se om de blev nån bra, Måste höra med Stefan åxo när han kan komma å lämna Johannas kamera så hon åxo kan lägga ut lite bilder på bloggen sin :-P

HA en bra dag!
Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! =)

Jag har nu en tävling i samarbete med Shimmer

där jag lottar ut en härlig Goodiebag.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-4.html



Vad gärna med och tävla.

Kram//M

2009-08-20 @ 20:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0