Underbara unge!! :)

Världens gladaste lilla kille <3



Hahahaha, som jag har skrattat, han e ju som dom på you tube :P Bebis skratt klippen ;)
Har ni sett dom, man kan inte hålla sej utan skrattar med :-D
Så jävla underbart!
Kan säga att han e inte långt ifrån den här :P
http://www.youtube.com/watch?v=dIwVVlVJTQg
HAHAHAHA :-P

Upplevde aldrig något sånt här med Maja då hon skrek hela bebis-tiden, även lillasyster är en skrika :P
Nu har han suttit å skrattat å skrattat å skrattat :P hahahaha..Å jag håller på dö av skratt ;)
Vilken charmig liten goding han är!
Glädjen å lyckan i mitt hjärta är obeskrivlig, ångrar inte en sekund att jag gjorde de val jag gjorde trots att allt runtomkring oss kunde varit annorlunda, vi gör de bästa av allt och de fungerar bättre än jag kunnat tro :-)

Nu ska jag byta bajsblöja å vänta på att nästa goding vaknar, så vi kan göra oss klara å gå ut i de fina vintervädret å hämta Maja å göra lite ärenden, såsom handling, hämta paket osv... :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0