Man vet aldrig när dom vaknar :D

Fastnade i telefon mitt i förra inlägget..
Bebisarna sover, frågan e bara hur länge, antingen vaknar dom när som hellst eller så sover dom till typ 15 tiden
Skönt då dom kan börja få lite rutiner sen :-P



Fast ändå mysigt me den här röriga bebis-tiden åxo :)

Hoppsan då, nu kom ja på att jag har ett viktigt samtal att ringa!
Sen blire plocka undan lite, göra pizza och köttfärssås & invänta Mamma, hon hämtar upp Maja i
samma veva som hon kommer hit sen, så de blev varken hämtning eller lämning idag, har aldrig hänt!
LYX och TACKSAMHET!
De gör att jag orkar så himla mycke mer, minsta lilla hjälp gör att jag orkar supermycke mer!
Kan vara att gå på en tio minuters hundpromenad mitt i allt skrik inne (Att nån annan sitter med barnen)
De ger mig direkt massa ny kraft..Så inte behövs de mycke :P

Nu känn ja att ja måst skynda mej å ta vara på tiden innan dom vaknar (Säger jag och sitter nu med en nyvaken liten kille i famnen)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0