Regn å rusk!!

Har haft en supermysig helg trots mycke smärta! :-)
Hon gör mej så glad min lilla Maja <3 Lycka är att få vara med henne varje dag :)

Vädret e bedrövligt..Regn Regn Regn varje dag, å smärtan e hemsk nu, pain pain pain varje dag och hela tiden!
Ba härda de sista nu, men de e kämpigt....

Blev en kaos-morgon Maja va varm men ändå pigg, får hoppas dom inte ringer hem henne..
Fast vi klev upp i tid så blev vi kraftigt försenade, va där runt 10 tiden...
Ja herregud, de e inte lätt nu i sluttampen..
Sen har fullbokat Tis-Fredag den här veckan, och sen blire mysigt med helg för att sedan ha fullbokade dagar Mån-Onsd nästa vecka igen ;)
Sen äre över förhoppningsvis, och dax för bebisarna att titta ut, fast de känns som dom kan komma vilken dag som hellst nu, men de bästa e om dom stannar i magen så länge som möjligt, smärta i rygg o mage, ben å överalltannars har ju ingen dött av innan så :P:P

Ne, nu ska jag fortsätta plugga, de går inge bra för mej fast jag kämpar på ändå, läste hela kvällen igår och ska göra samma sak idag + lite tester & sen läsa hela kvällen... :-)

Ha en bra dag i ovädret!

Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

jag förstår inte att du orkar, möten och saker att göra hela tiden. Du gör det bra att fara omkring med stormagen. :)

2011-09-12 @ 14:42:51
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Jenny Nygren

Halloj! Läget? Plingade dig nyss, hittade ditt nummer i ett kollegieblock :) Kram

2011-09-12 @ 19:04:04
Postat av: En Liten Emma

SV: Tack. :) Känns skitkul, nu längtar jag massor till skolan börjar så man får börja plugga järnet!



Du vet att det bara är att säga till så kommer jag och går med hundarna om du inte orkar, är ju som mest bara hemma när Adde är på dagis. :)

2011-09-12 @ 21:36:14
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag beundrar dig som orkar <3

2011-09-12 @ 22:32:30
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Dags för dig att försöka vila om dagarna nu, om bebisarna ska stanna kvar tills du är klar med körkortet ;P Längtar tills vi ses igen och barnen får leka! Ska slå dig en pling nu och se om du är vaken :P

2011-09-13 @ 21:40:04
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Nina Johansson

Jag rekommenderar filmen på min blogg om vad bebisar säger, de funkar verkligen. tänkte när du får två nu är de lättare om man vet vad dom ville, min tjej är så nöjd nu då jag förfyller hennes behov :) lycka till på förlossningen sen och allt :). kram

2011-09-14 @ 10:21:41
URL: http://ninakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0