Såja!

Äntligen efter alla dessa dagar åkte GURKAN ut!
Har inte tålt han från dag 1 och ju mindre personer det blev desto mer såg man hur han var, jag har sett hans betende exakt hela tiden, från glashuset!
HEMSK MÄNNISKA!!

Nu hade han ju oturen att sitta mot christian som kommer vinna hela big brother så de kanske inte va så lyckat, hade han suttit mot sara kanske han inte åkt ut än, eftersom så många inte ser hur människor egentligen är förrns de e för sent :)

Tråkigt att Christian redan är förutbestämd att vinna bara tycker jag, känns inge kul...Men va gör man!
Äh, de va nog om de!

Nu e jag trött som få och ska gå och krypa ner i sängen bredvid min lilla prinsessa :))))))
Har en hektisk vecka framför mej!

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Libda

Jag håller med!! Tyckte dock om Gurkan massor ifrån börja, då han fick mig att skratta ordentligt, men emot slutet betedde han sig ju riktigt vidrigt!

HAHA tyvärr så tycker jag asilla om Christian också (vänder kappan efter vinden och är för hobby) så jag hoppas verkligen inte att du har rätt i att han vinner :)) däremot Simon, där snackar vi rätt person art vinna BB, jag älskarn nästan hAHA ;)

2011-05-23 @ 13:14:55
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/
Postat av: Näpp

Näpp, du har så fel :) Chrille åkte ut ikväll :P

2011-05-29 @ 23:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0