Nöjd!

Tjoho va jag har fått gjort saker idag :-) De känns alltid lika skönt efteråt, en sak mindre på den mils långa "gunde" listan :))
Nu ska jag och Markus ut på prommis me hundarna snart, sen får jag skjuts å hämta Maja å då ska vi försöka oss på å sätta upp markisväven på uteplatsen och kanin ska få springa lös lite å äta gräs :P
Så får han en storstädning medans åxo ;)

Sen blire nån god husmanskost till middag, e fan sugen på all husmanskost nu, de har blivit alldelens för mycke skräpmat och grillat på slutet.. =)

Hoppas jag e pigg ikväll så kanske ja orkar taitu med vardagsrummet lite :P Börja tömma skänken och så..Eller så viker jag lite av berget med rentvätt eller någe annat :)

Tjingeling och ha en härlig eftermiddag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0