Morsning Korsning!

De bara snurrar i mitt huvud, ja minns knappt hälften av alla datum och tider som är inbokade nu framöver..
Blir tokig! Lär ju lyckas boka in två på samma dag snart känner jag, förra fredagen hade jag ju lyckats med 3 inbokade möten på samma dag..Va ba å ställa in två, ett gjorde jag bort i måndags, de andra blir nu på torsdag :-)

Fick nå ryck idag och gjorde både en lasange och en chili con carne :-P
Två sviiingoda maträtter (Iallfall när jag lagar dom, utan lök å allt) :)
Å mycke blire så vi kan frysa in åxo, de e bra!

Maja å ja har haft en supermysig dag-tiden har flygit förbi!
Nu ska jag snart gå å lägga mej för imorrn ska jag upp 05.45...

Har lyckats impuls-göra en massa saker idag åxo, såååååå typiskt mig!
Å telefonen höll på å ha gjort sitt å, ja säj då de!

Njeet, där fick ni lite info, men int vare mycke å int vet ja om de va värt, men ändå :)

Sov gott å önska mej lycka till imorrn :D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0