Katthår!

Måste va bland de värsta som finns...Kan aldrig minnas att jag störde mej på de när jag hade katter, men nu inser jag att mina hundar å de hår som blir av dom e inte i närheten av att ha katt...
Jag höll på avlida ute i stugan, hår överallt!
På stolsdynorna, i soffan, på datastolen, golvet, mattorna, duken, å när man ska äta undrar man hur mycke katthår man får in i munnen egentligen, skulle aldrig kunna ta på mej filten som ligger i soffan där, å skulle aldrig kunna sova i deras säng eftersom katterna får vara där inne.. Man vill ju dammsuga överallt där man ska vara hela tiden :P:P
Nu vet jag inte om katter som hundar löser i perioder, men de va kattastrof då vi va där, shit va dom måste få städa flera gånger per dag för att ens kunna bo där :P


Dalle, Mysan & Lisa under soffan, skrajja :P


Åsså lilla Cassie som löser värst av dom alla.. (Se bara på dynorna hon sitter på, sådär är det precis överallt efter bara en dag)

Jag vill verkligen ha en katt, men håret dom löser avskräcker mej :)
Får bli i framtiden när dom kan vara ute största delen av tiden :P:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0