Godkväll :)

Nedrans :P Man hittar aldrig igen de man ska ha när man behöver de :)
Fast ja tror jag kommer hitta de imorrn!
Maja har hjälpt mej ikväll, vi har dammsuga soffan, Mimmi löser ju mer hår än en katt...*grr*
Sen har vi lagt ut den nya mattan som vi köpte för ett tag sen å ställt dit de nya bordet, nå mer hann vi inte, och jag orkar inte nå mer heller ;P
Man får ta lite i taget så blire klart tillslut, vi hann me å städa uteplatsen iallfall å kanin va lyckli å sprang lös :)
Att ja aldrig tänkt på att ta Maja till hjälp innan?! Va mycke mer jag skulle få gjort, så länge hon tycker de e kul å hjälpa till så gåre ju iallfall :-) :-)

Nu ska jag plocka undan lite så de inte e allt för stökigt imorgon å hänga tvätt å köra igång en till maskin, de börjar ta sej i högen :P För jävla skönt!
Bara skit på Tv ikväll åxo, perfekt så man inte fastnar där :)

Imorrn kommer mamma och planterar blommor på fram och baksida *Somrigt*

Regn eller inte, de återstår att se helt enkelt ;)

Sov gott sen nu ska jag gå å kolla om min älskling har lyckats somna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0