Bild-löst-Tråkigt!

Jag ska försöka fota nåt värt nån dag :-)
Så de inte bara e en massa text!

Maja har varit på ett strååålande humör idag, hon vaknade såklart i samband med att det blev ljust i rummet, ush vi sov inge bra alls i hennes säng, skön varen, men trångt vare, ja låg som en ihopkrupen boll längst ner då hon låg tvärs över sängen.. Vilket resulterat i att jag e trött idag!
Trots att hon vaknade tidigt så sov hon inget på förskolan idag, och efter de va vi hos Sara o Jonah o lekte , tror vi kom hem vid kvart i sex eller nåt, strålande humör på vägen hem o hela tiden under sen midda-kvällsfikat ända tills runt kvart över sju då hon somnade som en sten :-)

Ja ska plocka undan lite, sen ska jag nog kolla Efterlyst om jag orkar å sen sova, nå BB orkar ja nog inte hålla upp ögonen till, även om jag skulle vilja ;)

Längtar tills imorgon, de ska bli så skönt!

Puss o sov gott sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0