<3

De e inte lätt när det är svårt..Har mått konstigt i flera dagar nu..Aj aj!!
Antar att jag vilar för lite...Men när ska man hinna med att vila?! :-)
Går det nån sjuka nu?! Känns liknande magsjuka.. :( Urk!
Kan knappt få i mej nå mat heller... :S

Ändå så går dagarna som dom ska...Flyter på, men vilken skillnad de e denna gången från förra gången, inget går att jämföra!! :-) De ni!

Den här veckan har jag möte torsdag och fredag, idag har jag varit slö som få, inte rört ett finger här hemma!
Nu har jag denna veckan kvar sen ska skolan vara igång igen, så jag ska ta å lägga på ett kol å använda alla timmar till att få gjort allt som jag behöver å de e inte lite vill ja lova, så ingen tid att förlora!
Får köra slut på mej å vila hela helgen som kommer, de äre värt i längden, tror jag ;) ;)

Ikväll äre bästa tv kvällen!
Men jag e slut i kroppen så ja kanske bara ser mitt älskade mamma byter bo å sen lägger jag mej :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0