Toalett Skräck!

Nu är hon uppe på bena igen, tre gånger har hon bajsat på STORA TOALETTEN! :-)

Jag övar lite med den här hemma eftersom det sällan-ALDRIG finns potta när man e ute på restaurang, affärer, stan å överallt :-P

Sen har min lilla dam en fobi för offentliga toaletter, hon VÄGRAR att låna andras pottor, toaletter osv..
Hon vill bara göra sina behov hemma & Förskolan går bra (Som tur är)
Men annars vägrar hon!

Är vi på besök hos nån och hon blir nödig, säger hon : Nu går vi hem, jag måste kissa alt bajsa!
Men de går ju inte, hon hinner ju kissa/bajsa på sig innan vi hinner hem var än vi befinner oss!
Samma sak om vi är på stan eller obs/frasses mm...Måste hon kissa så säger hon bara, Nu går vi hem, jag måste på toa...Man kan försöka 1000 ggr på offentliga toan där vi befinner oss men hon vägrar! (Har även testat handfatet) hahaha :-P För jävla fräscht!!

Så de e ett stort problem hon har, att hon inte vill göra behov någon annanstans än hemma :-)
Men hon lär sej väl me tiden förhoppningsvis :-)



Fast hon e en riktigt hemma-tjej! HON ÄLSKAR HEMMA <3 Å jag älskar att hon gör de :)
Borta "bra" men HEMMA ALLTID BÄST!!


Nu ska jag kolla Pettsson och Findus me Maja, skönt när hon e uppe på bena, oron minskar iallfall lite då!

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Fast efter mycket om och men så kissade ju hon hos oss på Jonahs potta :)

2011-03-10 @ 17:58:50
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0