Godmorgon Godmorgon, hör fåglar sjunga glatt... :)

Godmorgon Godmorgon i kör :-)
Viiilken vecka jag har framför mej, pjuuu..
Nu längtar jag redan till helgen :-P

Veckans arbete va de värsta hittills, helt galet med uppgifter, men de va tydligen nå förtest till provet!
Å jag som bara har 3 av 5 dagar på mig att göra klart det, då dom andra 2 går bort till prov, sen ska jag klämma in två dagar till jobb åxo, uj uj, kämpigt! Men de går nog :)

Måste åka och handla idag med, vi har ingenting hemma!
Hyran e iallfall precis betald och alla andra räkningar med så de känns skönt!

Vi har inge toa papper hemma, va meningen att vi skulle handla i helgen, men de hanns inte med, vi hade fullt upp av annat :P Får hoppas jag inte blir bajsnödig innan ja tagit mej iväg till affärn :P :P

Nu blire inga Big Brother kvällar till 23 längre, jag behöver mer sömn och mår så konstigt och e så trött på morgonen så de får bli repriserna ja kollar på istället om ja ska se, tycker de händer lite i de där huset, de e nästan som våra bästa år, de gör inget om man missar, de har inte hunnit hända så mycke ändå när man kollar igen ;)
Så slut på sena kvällar och förhoppningsvis kommer jag vara piggare å gladare på mornarna!!

Nu ska jag genast sätta igång med skolarbetet!!

Ha en toppen-dag!

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Fy vilken kämpig vecka du får, bara att höra av dig om du behöver hjälp med något :)

2011-03-28 @ 11:23:55
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0