Full rulle..

Tjiho va ja har fått gjort saker idag :-)
Fick skjuts me pappa å lämna maja imorse, SKÖNT!
Sen hem å ut me vovvarna, 4 + grader och sol, men jeevlar va de blåser!

Sen in å fixa me en massa saker jag legat efter med...
Iväg till Lantmännen och köpte spån & hundmat...
Sen svänga vi förbi Ica nere på stan åsså gick vi in en snabbis på mias :P (Håller de på stänga?/Gå i konkurs?)
Sen vidare iväg till Willys för storhandling :P

Väl hemma hade vi stor-rensning hos kaninerna, åååh så fint dom fick de :-)
Å jäklar va feta dom har blivit under vintern, haha :) Dom är verviktiga nanting bägge 2 =)
De ska bli så mysigt me dom i sommar, då ska dom få springa fritt på uteplatsen å maja kan få hoppa me dom å lite så :P Åsså ska vi måla buren, rosa tror jag :) hihi..

Sen så har jag kockat i köket, STORKOK av Chili con carne (Som vi ätit typ 1 gång i veckan på senaste tiden) e sugen på de heeela tiden så jävla gott äre :-P
Åsså gör jag en smarrig köttfärssås i storkok med, eftersom maja inte gillar carne :)

Skolan får ja göra ikväll...För de sista av veckans inlämningsuppgift hann ja inte me idag.. =)


Nu ska ja göra lite annat å sen ta hundarna å promenera iväg i stormen å hämta Majsan...Blir nog lite äventyr efter förskolan med i think... =)

Hoppas alla ni som läser hare baara bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0