Bästa helgen Ever!!

Jag har nackspärr idag :S :)  Känner mig halft efterbliven :P hahaha..
Dagen idag kunde inte blivit bättre :)
Vi åkte ner på stan först, sen me bästa markus till kusinerna å kalasade massa gott å barnen lekte :)
Förbi Robertos på vägen hem, mums!

Å när kommer sista snön förresten?!
Tar det aldrig slut undrar man juuue? :) Int för att de gör allt för mycke, men nog vore de väl härligt med vår :)

Ne, nu ska jag ut å mata kaninerna å sen kommer nog Maja upp från badet, ska göra lite kvällsfika åt hon tills hon kommer upp så ska vi packa veckans måne påsen me, foto, bok & leksak.. Hon älskar att vara veckans måne, och hon hatar när hennes vecka e slut och nån annan får varare, hon vill varare hela tin , haha <3

Har egentligen massor å skriva men nu ska jag kila ut å göra nå vettigare än å sitta här :)

Hejrå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0