Sommar, sommar, sommar!!! :-)

Ännu en dag i stugan :P
Nemo hoppade från bryggan för första gången, de hade man aldrig kunnat tro om han ;)
Shit vilken stekvärme de va idag, jag har bränt mej som tusan!
Å ännu varmare ska de bli hela veckan och helgen som kommer :-) Sköööönt!
Känns inte som Sverige, känns som utomlands!

Sista ledig dagen idag, nu börjar en kort-vecka med allt vad den har att erbjuda!
Har egentligen bara onsdagen till att göra skol-arbete...Så får sitta hela dagen och eftermiddagen och hoppas på
att jag orkar och hinner klart, annars har jag en kort stund på fredag på mig åxo i värsta fall :-)

Ska iallfall bli skönt med vecka igen, ordning på tiderna och motion till & från förskolan, de behövs känner jag ledigdagar som dessa, saknar den tom även om jag klagar på den då den är ett måste! :-)

Har en sjukt spännande men åxo hektisk vecka framför mej!

Hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0