Lyx med skjuts! :-)

Pappa ringde precis då ja skulle gå ut till cykeln imorse å frågade om ja ville ha skjuts å lämna Majsan :-P
Riktigt skönt, åkte förbi willys en snabbis me han me :-)

Nu har jag gjort bort telefonköerna och har bara ett samtal kvar att ringa, sen åker jag och handlar me lillebror! :-)
Ska ta å stoppa i mej nå alvedon , känner mej inte pigg idag heller, men piggare så de går åt rätt håll iallfall...

Längtar redan efter Maja, blir inge f-möte ikväll då ja känner mej såhär :/
Får hoppas de går bra ändå ;)

Passar på att skriva STORT GRATTIS till Linda & Nille som äntligen fått sin lilla flicka, Maya! :-)
Åh Grattis till Melwin åxo förstås som har blivit Storebror <3

*  Lindas blogg,
http://lindaelivforsberg.blogg.se/  *


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh gulle, tack så jättemycket!!! Lite sent tack kanske, men lika dålig som jag vart på o blogga, har jag varit på o läst bloggar den senaste tiden. Men jätte tack! :))

2011-07-14 @ 22:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0