Godnatt!

Jag är så trött så ögonen går knappt att hålla uppe, kommer somna som en sten!

Känner mej lycklig efter idag <3

**Men sen har vi avundsjukan, att ni aldrig lägger ner, nu får de fan vara nog!
Blir så less på allt skitsnack från er , väx upp nångång för helvete!
Pappa : Hon sa så, snyft!
Va e problemet egentligen??!!
Åh de sjuka är att det är så många som tror på detta skitsnack, men då fåre vara så!
Huvudsaken man vet själv hur det är och nu orkar jag aldrig mer ägna er en tanke ens, det finns
gränser och ni har trampat över den gränsen på tok för många gånger nu!**

Imorgon blir en spännande dag, de va en pirrig tjej som la sej å sov ikväll, de tog ett tag för henne att somna ;)
Men de blir nog bra , jag hoppas de!
Jag tror de :-)
Ja hoppas allt blir till det bästa i slutändan för alla oss inblandade i detta =)

Nu måste jag sova, GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0