Dan, min vän <3

För overkligt för att vara sant, du levde verkligen in i de sista... :-(
Jag vill inte förstå, jag vill inte tro på det, jag vill inte att det ska vara sant!

För mej är du fortfarande så levande, så glad, så lycklig, så overkligt snäll, VÄRLDENS BÄSTA!! <3
Du har alltid en stor plats i mitt hjärta, en av få personer som får en, för du var en sån där person
som alltid fanns där, som alltid lyssnade, som alltid brydde sig, som alltid förstod, som alltid ställde upp,
som aldrig dömde, som aldrig svek, som alltid vände sorg till lycka, hat till glädje....

Nu hoppas jag du möter alla fina och underbara änglar så som du tvingats lämna jordlivet för tidigt, dom som
du haft ett hjärta av guld! Hoppas ni är tillsammans i evigheten och att vi en dag ses igen <3
Ta hand om min Thule om han finns där du är!

En gång min allra bästa vän, alltid min bästa vän i hjärtat!!

Kommer sakna dig nå fruktansvärt dom år jag har kvar att leva, önskar du fick vara en del av dom!


Du å Ja ! De kommer aldrig finnas någon annan som du Dan :-(
Tänk om ja visste då vad jag vet nu...Att du inte skulle finnas idag :-(

VILA I FRID

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Nu kände jag inte Dan, jag vet bara vem han var och vi hade gemensamma vänner.. Men det är alltid svårt att förlora någon som står en nära, och det är som du och jag har pratat om tidigare - dom bästa som tvingas lämna livet. Jag skickar en massa styrkekramar till dig vännen!

2011-06-28 @ 21:07:36
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0