Fullspäckat!

Va hos Bm idag, gick fint men nya järntabletter måste inhandlas :-)
Majlis va me mej dit, hon va from som ett lamm som alltid då hon följer me någonstans, väluppfostrad sa barnmorskan, mera lugn å snäll säger jag ;)

Vi har börjat fixa här hemma, skönt, bäst å sätta igång nu så de blir klart nångång :-)
De tar tid, men de blir fint!
Funderingar på Ikea finns, men jag tror inte jag orkar..Får se :-P
Vet inte om jag behöver tillräckligt för att åka ner, fast kanske...

Bron skulle behöva skuras (Myrinvation) Men tror inte vi hinner me de idag..
Klev upp tidigare imorse, så de blir inte så sen kväll!
Ska färga håret och kolla film till veckans skolarbete ikväll så jag kan recencera den imorgonkväll, resten gjorde jag klart igårkväll :-) Skönt att skolan snart e över och jag får vara ledig å bara göra klart här hemma och fixa o ordna med allt till tills tvillingarna kommer <3

Ska bli så mysigt å få 2 till i familjen :D
Men de e mycke som ska ordnas med innan, vagninköp mm , tur dom kan dela säng första månaderna :-)

Ne nu ska jag kolla lite tv me Maja innan vi ska äta gomiddag :o)





Ha en fin kväll!!

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Ikväll måste vi ringas när barnen lagt sig, vill ju höra hur det gick hos bm.. Vill veta alla värden juuu :)

2011-07-20 @ 18:11:22
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Jenn

Ja jag önskar jag oxå var gravid, blir så avis på alla gravida med deras fina magar :-) I sommar händer inget speciellt, bara umgås med vänner o familj. Har ni nåt planerat i sommar då? Kramar

2011-07-20 @ 18:12:45
URL: http://Jennaholmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0