Vi har haft en underbar helg!!



Trots förkylning så har vi varit ute i de strålande vädret och lekt å haft de mys, SUPERMYS! :)

Vi har även varit å tittar på djur, Maja älskade de :P
Å ja blev stormförtjust i en liten ökenråtta *VILL HA* (Men har redan för mycke zoo här hemma)

Träffade Majas dagisfröken ute idag, å då kraxade å hostade maja så ja sa att hon kanske blir hemma imorrn å ev resten av veckan, så jag behöver inte ringa imorrn om hon inte ska dit, men de kommer inte bli nåt, ja själv däremot står i valet å kvalet om jag ska sjukanmäla mej hela veckan eller inte?!
Vill inte stressa igenom kursen när den är så kort å göra de mesta på kvällar, men ändå vill ja inte sjukanmäla mej..
Hmm, återstår att se helt enkelt!



Annars har vi haft en helt perfekt helg, med massa god mat, filmkvällar, mys å mycke mera <3
Lillgumman har inte sovit mycke på nätterna :( Vill att hon ska bli frisk å sej själv igen!
De e så plågsamt att se henne sjuk!

Å jag vet inte hur hon e i magen heller, alltså kan dom verkligen ha magsjuka om dom inte spyr??!! :O
Hon som bajsar högst 2-3 ggr i veckan då??!!
Hur ska man då veta om hon har magsjuka om man kan se de genom bajs å inte spya??
Ne , ja tror man MÅSTE spy för å ha magsjuka, de e iallfall så jag e lärd att de ska vara :) :)
Annars äre nå annat som e knas, då har man ätit nå dåligt eller bara e allmänt risig i kistan eller nå tänder som e på väg eller nåt!



Nu ska jag sätta mej å vräka i mej godis från godishuset, heeelvete så fräscht!





Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Nog kan man ha magsjuka utan att spy, och bara bajsa. Det har då jag haft ett antal gånger :)

2011-01-23 @ 22:26:20
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Liza

japp man kan ha magsjuka utan att kräkas......

2011-01-24 @ 09:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0