Va snäll med era hundar, dom lever ju för dig/er! :-)

Åh vilken häärlig dag :)
Maja gumman e hemma & sjuk...men börjar bli bättre så på torsdag ska hon få gå, men fredag e planerings-dag så då blir hon hemma över hela helgen, sen får ja hoppas vi kan återgå till de normala igen :)

Imorrn ska ja jobba på kvällen & sen på fredag äre både prov & jobb! :-)

Maja har nyss somnat & jag ska plugga å göra lite annat vettigt :P
Kolla på nå tvprogram emellanåt kanske, ska nog kolla på Han som talar med hundar ikväll, och se om han blivit nå bättre, jag HATAR den människan och jag HATAR hans sätt att behandla hundarna!
Aldrig att mina hundar skulle kunna bli bättre av han, snarare tvärtom, Nemo skulle bli aggresiv å tvingas avlivas...

Ja tycker de e hemskt att så många tar efter hans hemska metoder, man ser det lite här å var...Å de plågar mej varje gång! Han har olyckliga och lydiga hundar.
Jag vill ha lycklig och lydig hund :) Eller lycklig o lite olydig :P


Om du visste lilla Nemo så mycke jag älskat dej från första stund!
Han har kläckts i min famn och han kommer stanna här så länge hans hjärta slår
och hans kropp orkar leva.
Han är de enda jag har kvar efter Thule (Min älskade ängel)
Har funderat på att ta en kull valpar till efter Nemo för att kunna hålla Thule vid liv så länge
jag lever, får se hur det blir med de!
Han lever ändå alltid kvar i minnet å jag vet att vi kommer ses en dag, den dagen de är
min tur....
<3

Kommentarer
Postat av: frida

Allt cesar gör är inte bra de gäller att sålla bland hans grejer. Men hans grund inställning är helt rätt allt handlar om dej som människa och att du måste ha ett inre lugn annars kommer du dig ingenstans i hundträningen. Sen använder han en del metoder som är helt fruktansvärda och absolut inte bör användas, men kan man sålla bort de dåliga så är de inte så tokigt!

2011-01-26 @ 13:44:33
Postat av: Sandra

Sant Frida, men han visar inte att han tycker om hundarna...Och när man har en hund som en familjemedlem så då behandlar man dom inte sådär som han gör..Ja tycker inte de , men visst kan jag hålla me dej om att vissa väldigt få saker han gör är ändå bra men i de stora hela är det inte bra ;) hehe.. =) Kul att du kommenterade :P

2011-01-26 @ 21:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0