Tjollahopp!

Kyligt väder!
Kylig lägenhet!
För sjuttielfte gången har dom varit här för att fixa med värmen, blire nå bättre?! Naaäää!
Nu har dom iallfall kommit fram till att skicka hit byggarbetare för att va jag förstår de isolera utsidan av husväggarna (Som är slarvisolerade, om ens isolerade alls), de e 13 grader längs väggarna inne i lägenheten....TRAGISKT FAN!
Maja är en isbit när hon vaknar på nätterna och morgonen...
De e ju för henne de e värst :(
Så de lär ju bli en flytt, men inte nu, men helt klart till nästa vinter, bor inte här en vinter till, ALDRIG!
Tror jag räknade ut att jag hade bott på 17 ställen, de e rätt mycke flyttande...
Hade hoppats på att detta skulle bli sista stället innan de blir hus och ett föralltid boende, men så verkar inte fallet bli, tror jag iallfall :-) You never know ;)

Hade väärsta mysdagen igår, vi gick på restaurang å lite affärer å badade å skulle kolla film, men tröttheten infann sej bla så de blev sova iställe :P

*Tack för hjälpen med skol-arbetet, de behövdes och uppskattades*

Nu ska jag platta håret, som bara har nån enstaka löshårs slinga kvar, sen ska jag jobba lite innan Maja ska hem!

I´m Happy inside :-)

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Men fy, ni får komma och värma er hos oss sen när vi har kommit hem :)

2011-01-05 @ 14:15:11
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0