Lösenord!

Lika bra dag idag :-)
Åh nu har de äntligen blivit varmt här inne ;) Tjihoo!
21 grader å jag kan gå i bara nattlinnet!

Maja får vara ledig Tors-Mån , skönt för hon å vi har massor av skoj inplanerat! :-)
Hon e sååååå lycklig min lilla tjej, världens lyckligaste tror jag :)
Hon e lycklig hela tiden, de lyser lycka om henne <3
Å imorgon kommer Edvin hit, de blir spännande å kul!

De e mycke som händer å sker mest hela tiden i mitt liv nu, men antar att de e folk som läser min blogg som jag inte vill ska ha nåt med mitt liv att göra så jag försöker skriva lite å ingenting :)

Tror jag ska skaffa lösenord till min blogg, å bara lämna ut det till dom som vill & dom jag vill ska läsa & dom som får ta del av mitt liv... :-)
Om jag ens ska fortsätta skriva, jag e ingen blogg person egentligen jag e privat och vill att så lite folk som möjligt ska ha nåt med mitt liv att göra, inte mer än dom som jag väljer att ha i mitt liv.
Men nu skaffade jag en, jag har en å jag kanske fortsätter...Får se!

Tills dess får bloggen innehålla en liten liten del av allt som egentligen händer :)
Trist men så äre!

Nu ska ja mysa å kolla vidare på filmen som började igår :)

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt att du äntligen fått varmt i lyan, tog ju sin lilla tid :) Vi får ta å ses ingen när jag kommer hem, blev lite stressigt när ja va hemma i december. Kraaaam

2011-01-06 @ 23:17:16
URL: http://irmelin80.blogg.se/
Postat av: Liza

nej, du får inte sluta blgga

2011-01-07 @ 10:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0